Great minds think alike.

Två kroppar, en tanke - brukar vi säga. Men detta är nästan sjuuukt. 

Cornelia Ericsson säger:

klockorna va faktiskt snygga....

Rebecca säger:

eller hur!!

Cornelia Ericsson säger:

ska vi beställa? jag vill ha 2

Rebecca säger:

haha vilka två?

Cornelia Ericsson säger:

ljusblå och lila den första modelleneller den rosa istället för lil aden ljusbå va SNYGGAST iaf

Rebecca säger:

jag veeet det var för den jag klickade in på länken JU!! hahaJag gillar den och Sparkling Rosé med kändes som min färgkombination

Cornelia Ericsson säger:

den oreange är med snygg

Rebecca säger:

HAHAHAHA

Cornelia Ericsson säger:

ja prescis: P
herregud

Rebecca säger:

känner mest <3 för oss

Cornelia Ericsson säger:

nej men seriöst den blåa vill jag ha ! kan beställa den nu om du inte vill ha de n hahah

Rebecca säger:

jo det vill jag, men jag har inte lust med två, så kan likväl ta den orangea

Cornelia Ericsson säger:

nej jag vill bara ha en . dyrt så kan vi byta ibland

Rebecca säger:

fast du kan ju låna ut den blå om den liksom passar PERFEKT till mina kläder nån gång
HAHAHA
asåååå

Cornelia Ericsson säger:

HAHAHAHAHAHAHA
assså jag orkar inte

Rebecca säger:

ja orkar inte
men.

Cornelia Ericsson säger:

........¨¨sjukt

Rebecca säger:

du skulle se mig nu.. sitter typ och gapar och är röd i ansiktet över hur sjuk denna konversationen blev xD



Till saken hör nu också att vi skrev "i mun på varandra".......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0