It's just human nature.

Snart helg. Wihoo, jag var helt säker på att det var onsdag idag tills jag kryssade över dagens lektioner innan. Det är ju för fanken torsdag :O haha.. Min helg verkar bli lång i alla fall! Nice.

Imorgon är det inköp av gymkort samt ett styck gympass som står på schemat, även hämta nycklar och fika med Cornelia? Kanske bio? :) Bra i alla fall.

Lördagen måste väl gå åt till att packa upp mina förbannade lådor, tog i alla fall tag i att göra klart garderoberna idag, kände att det är väldigt jobbigt att rota runt i sådär femtielva lådor/kassa/väskor varje morgon innan jag drar till skolan, för att hitta något att ha på mig. Sedan blir det väl förmodligen lite partaj också! Kanske visa Mimmi runt i stan, om hon tycker det är en bra dag!

Söndag har jag hört att jag ska kolla på Astrio - OIS klockan 12, eftersom att jag faktiskt bor så nära nu, tror minsann att jag likväl ägnar hela dagen åt att kolla fotboll då med, och tydligen lite träning får väl klämmas in med.

Ja, min helg de. Får vi se hur mycket av allt som jag faktiskt lyckas åstadkomma höhö..

Helt ointressant inlägg HEJ. Men så är det att gå i skolan, ALLT måste planeras.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0