greatest goooood

ba ba ba ba ba ba ba baa...

Helgens planer? Johodå, de gick i verket allihop, UTOM uppackningen. Så den tog jag tag i idag. Tillsammans med tvätt, plugg, telefonsamtal, soffköp, Lidl-besök och gym! efter skolan vill säga. FLITIG idag!! Och när jag kom he var Cornelia här. Awesome, får hon gärna göra till en vana höhö.. ;)

Blev inte någon vldigt intensiv träning idag dock, att fixa mitt gymkort tog sin lilla stund och sen var klockan nstan stägning, men jag fick mig en helt ok promenad med en jobbig backe och Moa var duktig och sprang intervaller. Hon är grym hon! =) Försöker få mig att göra detsamma, men jar sger att det får vänta lite. hehehe.. imorrn blir det gymmet igen efter skolan, har jag nu skaffat årskort ska det nyttjas, raggat med mig Cornelia också, sen kanske vi möter upp Moa och Tove där. Who knows. Nu jävlar ska det trimmas på riktigt! Screw beachen. Winter of '10 here WE GO!

Sovdags kanske.

byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0