bland biokemi och anatomi..


Saknar det här lite faktiskt... :)

HOOOOWEVER.. Så är det faktiskt ett rätt så gött liv jag lever.
Jag borde plugga och jag borde vara effektiv.
Mörkret har trängt på och det är ett ordentligt ruskväder.
PERFEKT för att studera..

Idag kom årets första snö tänkte jag sagt, men med tanke
på att snön från förra vintern låg kvar till maj på sina håll känns det fel..
Hmm.. Första snön för vintern? Eller hösten snarare.
Hur som helst, jag blev ju helt deprimerad.
Det rubbar mitt projekt nästan ;)
Fast, det var väl ett tecken på att jag borde ta en semester.
Typ.

Nu när jag hör vädret utanför kommer jag dock  nästan på andra tankar..
Det är INTE ok. Tss!

Positivt,  luften är friskare såhär än när det regnar.
Oh well..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0