"Nu borde du faktiskt ändra namn från Inflyttningsfest till Inflyttnings-/tentafest"

Citat ala Sebbe!! ;) Så glad var han, liksom jag, Mimmi, Maria och Eric över att ha kirrat 15p nu. :)
Anatomitentan gick bra! 65p. = Godkänd. Lite kasst ändå att jag inte fick mer. Inte ens kollat igenom den ännu. Vadfan. Godkänd. Nu vet jag hur det känns att SLIPPA omtenta som sagt.. Gjorde väl tillräckligt många i Borås! ;) hehe.. Seriöst 90% klarade tentan, är inte det ett väldigt högt tal för en första tenta? :o

R: Hoppas bara inte JAG tillhör de där 10% nu...
M: Jooo, men det borde du göra!!
R: eeh.. VAAA? :(
M: Eller..
Båda: HAHAHAHAHA

okej, vi var väldigt flum idag.
Även då vi filmade. Dem som har kameran efter oss kan få sig ett par goda skratt, om dem (precis som vi) är nyfikna och kollar tidigare filmare! ;)

imorrn är det inflyttningsfest. WOPPA!! =)
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0