i. u.

Hmm.. Telenor-Lukas skulle ju komma hit sa han!! :o Fast det är klart, han trodde jag bodde på 22a, inte lätt att hitta en icke-existerande adress. Men, jag är inte less, snarare glad. En ny dator har jag också lyckats få. Eller, köpa.. Eller ja, han och hans kamrat Moa lyckades väl snarare lura på mig en kanske. De gjorde även så att jag missade min buss. Skitsnällt verkligen. Att jag fick ta den som gick 30 minuter senare, men som gått sönder och inte kom förrän 45 minuter senare.. Borde stämma dem, där fick jg stå, i iskylan, iklädd SVETTIGA ÄCKLIGA träningskläder medan jag kände dem kalla vita flingorna som farbror Frost lockt fram, mot min rödblossnde kinder.
INTE OKEJ..

Men, jg tog mig i alla fall en snabb sväng till gymmet.. Lite mindre tjock, lite mindre fet och lite mindre ful. KANSKE!..

NU, sova.
IMORRN, nutrition. heeeela dagen. wihooo, glädjesmurfrna hoppar.. TITTA!

JUUUST det.. ni minns vår perfekt projektpln? nu skrattar vi åt den!! höhöhö.. Vi ska enligt den vara klara på fredag.. HMMM... Vi hr inte påbörjt nåt skriftligt resultt eller diskussion ännu. Men, det ska nog gå bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0