om varje dag vore en minut, skulle jag vara hemma om en halvtimme...

Ja, för serni om 30 dagar är jag hemma på heltid. Och det går ungefär lika snabbt som en halvtimme dessutom. Massa att göra, så tiden bara flyger iväg. Lite för snabbt faktiskt. För nu ska vi se siffror istället för bokstäver i resultatrutan på tentorna. Något annat räknas inte! Så det så.

Idag är en dag där "mycket" ska tryckas in...

[CHECK] Fysiklabb-plugg ~ Spektrometer
[CHECK] Fysiologiplugg ~ Endokrina organ
[CHECK] Motion ~ Cykelrunda maybe? :)
[CHECK] Fysiologiplugg ~ Rörelseapparaten, funktion.
[] Mat ~ Tips?
[CHECK] Fysiologiplugg ~ Osmos
[CHECK] Fysiologiplugg ~ Mitos/Meios

Vilka tror att jag håller mig till planen, upp med en hand!
Jag sträcker upp fyra fingrar. inga tidsfrister är upsatta, så lite av allt ska jag väl kirra!
Yeah Right..

It's the final Countdown!

UPDATE:
Jag lyckades visst hinna med allt, trots lite vilsecyklande, innan klockan 19. Vilket är great eftersom att det är min "mattid". innan 18.30 till och med så jag håller matshemat. Jag är så duktig va. Så jag tror minsann att vi överlåten resten av pluggandet till morgondagen och är lite kreativa resten av kvällen! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0