life is life.

Min effektiva dag idag tror jag.
klockan är bara 12,30 och jag har vart ute och sprungit, duschat, frullat, vart nere på Knalle och handlat lite smått och gott, även fönstershoppat lite där. Nu e det dags att äta lunch och diska sen blir det ner till stan och förhoppningsvis få tag i Samir, hur som helst ska jag plugga tills Frida kommer med tåget klockan 17! Me like!

Vad jag INTE gillar är att jag var antingen 2 sekunder för tidig eller 2 sekunder för sen för att hinna se vad tjejen i parken ätit till frukost. Okej, jag gillar att jag inte såg, men jag gillar inte att jag hörde, eller såg det tryckas upp i strupen. USCH! Stanna hemma!

Ser fram emot helgen, så in i bomben!
Påtal om bomben, fördärva inte Laholm! Tänk på Cornelia! (a)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0