give me all that, you rich little slob.

Var på solariet idag. När jag låg där i den varma.. tuben (?) var det omöjligt att drömma sig bort. Helt perfekt värme och inte alls svårt att andas, vilket jag faktiskt brukar få lite grann, att jag sedan brände hela bröstet och näsan också bidrog ju inte direkt till att jag drömde mindre. Eller min jäääättebruna mage! Ni skulle bli avis om ni såg den, så jag besparar er dessa känslor och struntar i bildbeviset mohaha.. Åh, tänk att åka till typ Grekland, sådär en vecka för 2700 eller två veckor för 3300, nej jag har inte kollat några resor...
Jag ska snart åka, det ska jag. Om jag så ska behöva BJUDA med mig någon. Vinna pengar jatack!

Sedan undrar jag varför det inte finns någon adress till den där människan som hur ut en helt perfekt etta, till helt perfekt pris och helt perfekt läge. Om endast skriftlig intresseanmälan räknas vore det bra att veta vart man ska skicka sitt lilla brev?! Blir så trött va..

Snart är klockan sju och då är det Biggest Loser. Heja Tara!
Om deltagarna bara hade en aning om vad jag tänker stoppa i mig ikväll hade de nog önskat att de var hemma hos mig idag, och inte på den där ranchen i äckliga (hehehe) Kalifornien. Aff!

Jag ska minsann bli en svensk Jillian Michaels! I'm on my way! Believe me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0