alltid frivillig.

jag hade lagt mig för att kolla film. Innan jag satte igång den riktiga så satte jag i Tristan och Isolde. För jag hittade den och det var så sjukt längesen.. Men, jag skulle inte ha gjort det. Gud vad jag saknar er fotbollstjejer.. Vi som skulle hålla ihop, varför lyckas vi knappt ses ens när vi bott i samma stad i ett år? (Förutom Maria som svek oss lite för norrmännen). Nu bor jag inte kvar, Natta tränar inte längre i Halmstad och drar dessutom snart till USA, MARIA HAR JAG INTE ENS HÖRT AV PÅ EVIGHETER! Så, Amanda, när jag flyttar in till Halmstad så hoppas jag få träffa dig lite i alla fall! Jag veeeet, att Susanna var med i filmen också, och vet ni vad? Hon bor i Lund. Ni märker ju. Borås, Lund, Hishult, Getinge och Halmstad. Bra där.

Hur som helst, så om man inte har sett vår film så borde man göra det.

Tack käre Gud.
BLLLLommoooor.
en helvit Isolde.


I miss you guys.

Nisse - Vi äger å We are the World.
Hjördis - Det finns en mening med allt.
Mia - Framsätet va, å du! Det går att avgöra skillnaden på höger och vänster även om man inte ser nåt.

<3


(Inlägget skulle innehålla vackra bilder, men det verkar inte vilja samarbeta, så ni får väl kolla face i så fall! :P ) 

Kommentarer
Postat av: frazze

Åk med till Turkiet!:D

2010-05-06 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0