torn on the platform

Jag är rädd att jag ska plugga för  mycket, för att jag är så ivrig inför morgondagens tenta.
Jag menar jag kan ju åtminstone 75% av allting redan, men om jag matar in så blir jag rädd
att jag ska få värsta blackouten just för jag har så mycket jag vill visa att jag kan.
Å andra sidan kan det även gå lätt som en plätt. Och ja, jag är ju en NILSSON! :) positiv anda becca!

Hämtat extranycklar som legat där hela tiden är i alla fall klart!
Sagt upp lägenheten är klart, fortfarande väldigt bitterljuvt.
Den 30 juni MÅSTE jag vara ute. För den som undrar är min plan dock redan den 15 senast.

Dessutom är dagens största bekymmer löst.
Match mot Byttorp på Borås Arena lördag klockan 8.15. Be there vettja! :P

Just det. Jag och Johanna har varit Bond och skurk i mitt eget hem ikväll. Det var lite kul. Krypa på golvet och gömma sig bakom gardiner efter ett par omgångar med Wii-Tennis. Vi är inte riktigt kloka tror jag! <3
 Eller snarare en vis "lill-kille" är inte det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till imorgon hjärtat

2010-03-11 @ 23:15:40
Postat av: J

Vi är kloka !

2010-03-16 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0