I was aiming for the sky, ended up flat on the ground...

Jag har dålig syn, men tycker det är typiskt att den ska bli lite sämre en gång i månaden.
Ungefär vid den här tiden på månaden. När man har ont i magen, ett ständigt chokladsug,
är extra trött och gnällig, ja då ska såklart synen bli dålig med. Allt ser mycket större ut,
det kan ju va bra i vissa sammanhang, men jag gillar inte att magen är som en fet pizzadeg.
Alltid den här tiden på  månaden.
Speciellt inte när jag låg sjuk hela förra veckan och inte fick i mig tillräckligt med mat för
att kunna få en extra fettklump under brösten. Usch så ful!
Blir så deprimerad så nu går jag och köper choklad!

Eheee..

Kommentarer
Postat av: frazze

GOTTEGRIS!!!!;D

2010-03-10 @ 19:13:36
Postat av: Anonym

tss

2010-03-10 @ 19:29:33
Postat av: Sara

För att jag får paniiik när mitt bihang till pojkvän läser den:P jag vill ju kunna skriva vad som helst..och extra mkt när jag är ARG på HONOM! Haha, då spärrar jag.

2010-03-10 @ 23:07:48
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0