how much love can you put into a heart?

I fredags, eller nja redan i torsdags började det så smått, trilla in lite såhär halvskumma sms. Eller egentligen inte skumma alls, men om man jämför med i vanliga fall. Johanna ville väldigt gärna träffa mig innan matchen, för hon saknademig så himla mycket. Inget konstigt egentligen, vem saknar intemig liksom? Men, vi hade ju setts massa. Förutom ett par dagar när båda legat sjuka. Men konstigast av allt var Moas sms om när jag slutar. Jag berättade att jag skulle dessikera gris och mådde illa då fick jag svaret "Usch stackars dig. När slutar du?" Hon frågar ALDRIG när jag slutar.. Cornelia var väldigt pratglad, svarade på alla mina onödiga frågor. Hon var nog den av alla som jag minst anade skulle dyka upp, eller ja hon och Malin. Fram tills det att hon sa att hon var vid högskolan. Det säger hon aldrig annars.  Emelie hade vart väldigt tyst helt plötsligt och ALLA undrade när jag slutade och vad jag skulle göra under kvällen.. Jag anade att något var på gång, men vågade inte hoppas så spelade med, fast jag försökte luska ur nåt ur alla.. Tilloch med ur Frazze men han fattade ju inte det ;) hahaha.. Jag kom hem, diskade, städade av lite, gjorde i ordning på soffan och sådär, för jag bara kände att NÅGON skulle komma. Moa och Tina var min gissning. När Moa sa att hon skulle komma och trösta mig om fem minuter började jag tro henne, speciellt när det tog ovanligt lång tid för Johanna att komma med. Hur skulle hon hinna inom mig innan samlingen 45 minuter senare liksom!? Sen pratade jag lite med pappa hur som helst.. Försökte få mig själv att tro att jag hade felom allting. När han sa det var soligt i Halmstad sa jag att det nog var för att Cornelia var vi dhögskolan.. Sen hörde jag att det smällde i massa dörrar utanför och kollade ut då kommer HELA gänget. Vilken lycka! <3 Jag hatade dem, fast.. Tvärtom ju.. Helt perfekt helg, men nu är jag trött. Vaknade efter att ha sovit sådär 11 timmar inatt.. Jättepigg och en fullt planerad dag. Slutade med att en död Rebecca med skallebank somnade efter filmen. Och harinte hunnit med planerna som jag hade innan.. Men vadfan. inga tentor i veckan. Jag mår bra nu! Iaf i knoppen.
    Jag fick inte se matchen, för planen var att vi istället skulle till Lager 157 och sen köpa mat. Mat blev det, 22.15 haha.. Sen kom Johanna inom och även Hannis. Enmycket mysig kväll :)

Efter tre veckor som sjukling ska jag försöka skaka av mig alla baciller. Träna på tisdag för på torsdag är det hemfärd. Jag och Thell åker till Halmstad. UNDERBART! :)

Tack för helgen tjejer. Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Yeah :D we like you :D

2010-03-21 @ 20:41:56
URL: http://blablablarock.blogg.se/
Postat av: Tina

Yeah we like you! :D

2010-03-21 @ 20:42:14
URL: http://blablablarock.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi vann med 5-0 förästen =D

Eller har jag sagt det redan?? =P <3

2010-03-22 @ 17:40:44
URL: http://supersnelasilversvinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0