tre

Fest igår. Tur jag flyttar imorgon med tanke på hur mycket som spilldes. Men folk var väl mindre försiktiga när jag sa att den här gången gör det ingenting att det inte finns någon mopp i närheten, tss..
Johanna, Ellie, Emelie, Jennie och Linda kom hit i alla fall och vi förade lite i min halvtomma lya. Sara som bor under mig kom också upp en stund. Trevligt hade vi! Därefter drog vi till Harrys. Men mycket folk som inte var så roligt där, dock träffade vi Albin och Mattson :) Vi var hungriga och drog till donken, hälften av oss åtminstone. De andra tappade vi på Tellus. Ett intressant möte inne på Donken, shit dum man kan känna sig ibland. Sedan träffade vi Melissa, Bosnien, Rebecca och AK, drog till Madde på efterfest. Efter att Melissa fått tvinga dit mig! Dessvärre mådde min mage INTE ALLS BRA så jag fick gå hem igen. Om man går själv från Druvefors till Sjöbo klockan 02.40 på natten mår man inte hundra va..

Idag är det tvättdag, packa klart allting har nyss fått bananlådor av Sara! Great! Skittråkig dag, lite sådär ångestfyllt måste jag medge. men, på tisdag klockan 19 är jag i Halmstad. Och någon retur-biljett är det inte frågan om att fixa! I miss the ocean! ;)

dags att dra ner till tvättstugan!

P.S. Satt och kollade lite bilder från Halmstads studenter. Asperos skylt "Hade inte vi haft talang hade vi också gått på Sannarp" måste varit årets bästa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0