sommarn är underbar

En storlek för stort i skor, men billiga sådana, skulle lätt kunna köpa egentligen.
What ever. Satt vid Viskan och åt glass innan, låtsades vänta på någon så jag inte skulle se full så mobbad ut. Bonnabrännan kom på besök efter endast 40 minuter i solen. Härligt. Tänkte åkt och handlat, men på hemvägen blevdet pizza och den var enorm så jag insåg att det kan vänta till imorrn. Istället la jag mig på soffan och somnade. Jag var ju faktiskt uppe tidigt idag, för att någon väckte mig! hehehe..
Nu väntar jag på Biggest Loser och min läsk.
Skulle träffat Philip men han avbokade. His lost höhö..

Lite ekonomisk har jag dock vart. Ett par nya jeans-shorts har jag skaffat mig. Eller ska jag säga nygamla kanske!? Jaa, för jag har lekt med saxen höhö..

Och ja just det, helguppdateringen får komma samtidigt som jag hittar min kamerasladd. Och min iPod. Någon som vet vart jag lagt mina grejer!? :S

BL nu.
Ciao.

P.S. Jag åker förmodligen till Göteborg på lördag. Någon som ska dit? kanske kanske kanske.. ;P D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0