P!NK

Konserten igår var så fucking jävla amazing. Jag säger det igen, om man inte gillar henne sen innan så typ älskar man henne nu. Jag är helt fast nu. Hade lätt kunnat betala för den konserten igen, även om jag typ skulle må illa av musiken, så bra det var. Hände saker hela tiden och hon. Vilken kondition, vilket energiknippe, leendet, kroppen, hennes totalt charmiga kaxighet. Alltså aa.. Jag vill va som henne!
Innan konserten sa jag "Neej, hon e ju ugly! Men sjunger bra" Nu säger jag "jävlar vad snygg!" hahaha.. Fett bra i alla fall, om ni inte fattat! ;) Från entré till avslutning! 10/5 toasters! tyyyyp..

Idag har jag vart på stan hela dagen med mamma och Peters kusin. Sen blir det stan igen efter maten men inte för att shoppa då ;)

aja..

tjing.

Kommentarer
Postat av: J

Och så träffade du mig (A)

2010-07-24 @ 23:21:00
Postat av: Anonym

Det var ju grädden på moset!! =)

2010-07-25 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0