Varför Åka Till Fjällen När Det Ser Ut Såhär Hemma!? ;)

jag som brukar gena över här för att komma snabbar till övergångsstället </3 tycker synd om de som ska gräva ner elledningar idag! ^^ Dislike deras skottningsteknik dock Någon som liksom så...Vill leka? (a) 

 jag vågade ta risken. Idag igen.Men nåt rasade, precis innan jag passerade. PEUH!
 
Vågar du ta risken? ;)Boråsparken  Där nedanför;)  Alltså, liiite osjysst av den som körde plogbilen kanske!? tur att bilen stått där i ett halvår och förhoppningsvis tänkt stå där et tag till.

 ska vi bygga en igloo, bara du och jag? ^^

Jag borde nästan ta med mig min fina kamera och fotografera med kvalitet. Inte idag dock. Idag är det träning i snön. Jag har förövrigt fått mina pengar! :D Så räkningarna är betalda och livet är nice.
Nu är det extreme homemakeover och ladda inför träningen som börjar om fyra timmar höhö...

Jag tänkte lite extra på dig Cornelia när jag skapade detta inlägg och allt som hörde till det :-*


inte för att det kanske är taget idag men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0