torn

Efter ett femton minuter långt samtal med min lilla mor så har vi nu kommit fram till att det är dags för mig att uppsöka en vårdcentral imorgon. Damn, jag mår helt wäkki.. :(
Måste diska och fixa med min labbrapport nu dock. Eller snart. Det löser sig liksom.
Jag fryser så nu ska jag tillbaka till soffan och täcket.

Btw så har jag fått ihop mitt schema utan att missa något de kommande veckorna i alla fall. Dessutom slutar jag tidigt typ varje dag. Fem toasters på det!

Cos I miss you, ohh, how I miss you
Youre not my girl you're my town

A weekend away, leave the city today
Dont want the big smoke to leave me behind
The train leaves at 2, platform 3 Waterloo
50 p to the tramp makes me feel kind

I get a good seat , with a window my feet
Are up on the one in front everyone stares
Why do they care, like theres feelings in chairs
Trapped for 3 hours until I get there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0