tolfte januari tvåtusentio

Framme i Borås sedan ungefär 5 timmar tillbaka. Hunnit med mycket på dessa timmar, packat upp lite lite (mest för att kunna lämna tillbaka Emelies väska så fort som möjligt (A) ) vart och handlat, lagat mat, städat bort julen, betalat räkningar och lite sådär. Vad jag inte har gjort är att plugga. Vilket jag borde då jag bara lagt all min energi på kemin, men det är ju matte jagska tenta imorgon...
     Hur som helst så förstår jag inte varför folk uppåt landet klagar, här är inte mycket kallare än hemma. Kanske en grad. Ja, EN grad, nästan så min lägenhet är kallare än vad det är ute. Även om jag hörde rykten på tåget om att det skulle bli kallare så har det inte gått någon nöd på mig än i alla fall. Vad det gäller snön så har de inte heller mycket att skryta med, självklart mer än hemma i Halmstad, men inte mycket. Verkligen inte. Det är mest plogbilarna som är lite sämre skillade här och har blockerat viktiga övergångsställen och sådär, inte Halmstadklass på det inte! hihi..

I övrigt så vill jag bara tacka alla kära vänner som gjorde min hemvistelse till den bästa. Jag har till och med lyckats träffa Emanuel, och vad är oddsen för det? haha.. Nej men, det var ett händelserikt lov, fullspäckad månad, med både lycka och tragedi.
Nyår var ju mest lyckat, att ha ens bästa samlade på ett ställe är definitionen på lycka ungefär. Med bästa tolvslaget och det var outstanding <3

Sen sista helgen nu då, var helt underbar. Jag älskar att inte göra någonting när jag får göra det med dig. Även om vi trots vår duktiga planering lyckades missa en punkt. Men vadfan, "bara" 4-5 veckor till jag kommer hem nästa gång, och då JÄÄÄÄVLAR ska vi överbevisa herr Ericsson ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ska vi visa karln i huset..



<3

2010-01-12 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0