Fast vid Oxie. IGEN!

Umgick med hjälp av kebabtallrik, bion 2010, promenad i snön och massa godis med min bästa igår/inatt/imorse. Så himla bra <3
Om en vecka, ja EN vecka åker jag tillbaka till Borås. Känner kanske inte för det riktigt, men vet att när jag väl kommit dit å så, så blir det väl rätt skönt. Rutiner. Även om folket saknas mest hela tiden, men de får fan pallra sig upp snart!! (Jag vet, Cornelia har vart där några gånger redan men hon kan ju typ flytta in hos mig om hon vill höhöhö.. Din nyckel är förresten klar nu ;))

Btw, detta är INTE okej.
Om Emelie inte lurades med mig angående husnummer:
http://www.bt.se/nyheter/boras/stor-vattenlacka-fran-lagenhetbr-pa-klintegatan-i-natt-br(1707405).gm

Kändes som ett lite fjortisinlägg detta så, helt textmässigt, don't know where that feeling came from but. Jag tror jag avrundar här nu på grund av det.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0