Whatcha say, that you only meant well.

Jag har varit sjukt effektiv idag och är helt stolt. Min sista tvätt hänger nu på tork, eftersom torkrummet blivit sämre på senare tid (eller så kan det ju ha med vädret att göra lite med) hur som helst, jag har alltså tvättat. Jag har handlat, städat, diskat, ätit och varit riktigt duktig. Jag tänkte ju se Ellen men jag diskade istället. Tänkte se Extreme Homemakeover men tvätten blev lite sen så jag var tvungen att springa ner och fixa precis efter varje reklampaus. Men så kan det gå ibland. Jag hinner åtminstone kolla Top Chef!! :D Morgonen började med att jag trodde att ännu en katastrofal dag väntade på mig men den blev bättre än jag kunde hoppas på i alla fall. :) Har varit nyttig också vad gäller kosten så det är väl ett plus då!
      Snart är det träning i två timmar sen hem och sova i min renbäddade säng tror jag minsann. See ya later.

miss you.

Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej på dig !:) jo det är bara bra :D hur är det själv?

Ofta , vad coolt!! Hon är verkligen grym tkr jag :)

2010-02-02 @ 20:37:18
Postat av: emelie

bra de :) jasså vart bor du då?:D

fuuuusk!!

2010-02-03 @ 07:08:29
Postat av: Anonym

haha okej :) härligt!:)

2010-02-03 @ 15:42:25
Postat av: c

du är duktig som hinner med så mycket.. tur ja hann lika mycket typ (a)

2010-02-03 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0