värmen som sätter mig i brand.

När jag har tråkigt och inte hittar saker jag söker här i cyberspace så brukar jag roa mig med att kolla i gamla blogginlägg på vad jag gjorde för ett år sen och sådär. Och om man kollar förra året, så ser jag att min käraste lilla syssling haft sitt körkort i ett år idag! Duktig flicka. Det betyder att vi åkte till Laholm för ett år sedan också hehe fast Cornelia var inte hemma den gången minns jag. Så jag lämnade en fin lapp istället. Men ja det är såna infall man kan få ju. För övrigt är det väldigt irriterande att jag inte hittar det ja söker. för jag vill ju så gärna.

Träningen idag börjar redan kännas i hela kroppen.
Mest i ryggen dock men det kom ju jag och instruktören fram till varför!
Felix var för stark, gillar inte sådant. Det fick mig att sakna Asper väldigt mycket.
Vältränad, roliga lektioner, kompisarna, lärarna, att alltid veta exakt vad dagen erbjöd.
Och så vidare.

Just det, har jag sagt att jag inte gillar att få falska förhoppningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0