istapparna kommer att avsluta sina liv i misär för ett annat.

För två år sedan hade jag och Kallis tillbringat vår första dag på Kanarieöarna och var påväg att lägga oss. I hopp om att dagen därpå skulle bli en solig och varm dag. Dock sket det sig lite med tanke på att solen inte började titta fram förrän framåt kvällen, ytterligare en dag senare, efter vi hade ätit. Däremot åt vi på världens i särklass bästa restaurang. Men, trots det dåliga väder, eller förlåt sämre vädret, som Gran Canaria hade att bjuda på de första 2,5 dagarna så hade jag gärna befunnit mig där eller på liknande ort just nu. Så som det kräksnöar jsut nu som kommer vi fan vara uppe i en meter snö i början på kommande vecka. Lätt. Och om jag får välja så föredrar jag ett regnigt tropiskt land än ett snöigt och iskallt Sverige som bara ger mig kruttorra händer och nariga läppar.

Eurocheque-hotels baby!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0