Det är SVINkallt ute, men jag e på topp ändå.

Det är skönt när man går upp 07.10 för att ha labb 8.15 och sen är hemma igen 9.40. Jag och Robin var grymma helt enkelt. Trots att vi inte riktigt begrep i början så lyckades vi göra allt rätt ochnu tänkte jag vara så duktig och skriva labbrapporten så den är färdig till jag ska lämna in den nästa gång jag labbar. När det nu blir. En sak mindre att bry sig om under lovet!

Idag ska även lite annat fixas så som att diska, plocka undan, slänga lite saker i kylen som riskerar att bli alldeles för gammalt eftersom jag åker till Halmstad imorgon. Weei!

förresten minns ni vattenläckan här i huset? De renoverar och det dånar massa. Hela golvet typ skakar  när dem bär grejer i trappan. (Ärligt talat tror jag  nästan de tappade en dörr i trappan. En dörr, eller vad de nu bar på när jag mötte dem).

Well.. Dags att vara nyttig, så hinner jag vila lite innan träningen med hihihi.. (A)

Tjippevipp

P.s. Det är MASSA möbler som flyttas ut. HOPPAS det är mina djävulska grannar som drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0