cause when the roof cave in and the truth came out I just didn't where to go..

Riktigt dålig dag. Den började dåligt. Tentan var skit. Jag sa hela tiden att jag skulle faila med flit om den verkade lurig. Problemet var att b-delen verkade så himla mycket lättare än a-delen. Men man måste klara a-delen för att få b-delen rättad och, jag satt i 3 timmar och 50 minuter med att försöka klara a-delen, men så kom jag fram till att jag aldrig skulle hinna med 6 uppgifter till (som skulle föreställa att vara svårare) på 20 minuter. Så jag lämnade in en halv a-del. Så istället för frivilligt fail så blev det KATTSKIT och min redan halvirriterade dag innebar en kväll som var totalförstörd. Men, självklart hade jag med att vänta. mina händer brändes typ sönder, eller dem skulle gjort om det inte vore för att jag åtminstone är efterklok. Jag tar upp stekspaden och känner att det gör jävligt ont, slänger över den i höger handen för att blåsa på vänstern och för ett par sekunder fattade jag ingenting jag hoppade runt i mitt lilla kök slängde runt med stekspaden och tappade grejer på den varma plattan sen såg jag plasten på plattan. Stekspaden hade trillat dit, den hade smält, och min stekspade är nu en designerpryl, med mina handavtryck ingjutna. Fan, nu kan jag inte slå ihjäl något med den ju.. Attans!
      Att äta hamburgare med två röda värsdunkande händer var inte det lättaste, men som sagt efterklok så vattnet tillfördes snabbt efter att jag insett vad som pågick, så vänsterhanden är typ återställd och högerhanden är användbar igen. Men fyfan, KASS DAG!

Så nu ska jag begrava mig under filten vid tvn lite innan jag ska sova bort alla djävulska känslor. Ledig imorgon, tåget vatr svindyrt, annars hade jag inte varit här nu. Men, jag ska tvätta, städa av lite, kanske vara duktig och påbörja lite kemiplugg redan nu, trots att jag har till påsk på mig. Sedan ska jag träna, spinning och såndär functional blabla.. Tur mina händer överlevde så jag kan få ut lite aggressioner.

God natt. Och do not disturb! (såvida ni inte vill bli spetsade med min stekspade, trots allt)

Kommentarer
Postat av: c

hur gick det med plattan egentligen ? fortfarande smält plast?

2010-02-03 @ 17:41:31
Postat av: Becca

hahaha.. (A) ja.. Jag har inte köpt nån stekspade i metall.. men så fort jag kirrat det så ;)

2010-02-03 @ 18:44:07
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0