100225

Idag skulle jag och Felix till Knalleland som sista stopp i BOrås.
Jag halkade vid Boråsparken framför näsan på alla grävarbetare.
Måttligt pinsamt. Och ont i svanskota och armbågar blev resultatet haha..
Jag bjuder på det där skrattet som mina sju vittnen lära ha fått. Jag skulle
skrattat om jag såg mig själv i alla fall, kånde ju hur roligt fallet såg ut!

Om ni inte visste så är jag i Kvibille nu. Det nya snökaoset som började i eftermiddag
gjorde att jag ville ta det säkra före det osäkra och faktiskt ta mig hem i tid.
Imorgon ska jag shoppa lite inför helgen. Sen ska jag till MALIN och träffa Jecka och Kim <3
och Hanna och Malin förståss!! :D Lovely. Sen kommer baby hem från FJällen med!
Så blir kanske kanske Laholm också.

På lördag blir det 20årsfest hos Moa.
Åh, underbar helg. Det kommer uppväga missad lagfest med buller och brak!

Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0