stress, press, LOVELY!

Hemma igen från Borås. Känns ungefär som man är hemma över helgen och ska tillbaka sen, medan det kändes precis som man inte skulle åka ifrån Borås igår. Konstigt. Men, imorgon flyttar jag hemifrån "på riktigt"!! Finally. Bäckagård som sagt, och till ett nymålat kök med fint golv.. Därför bär det idag av till Ullared, med tanke på att lönen ÄNTLIGEN har kommit så jag har RÅD att köpa allt det där jag spanade in vid senaste trippen dit. Innan dess är det dock en promenad med Froggy som gäller. Ska man säga avskedspromenad? Hon flyttar ju trots allt i övermorgon. Till Lund. Alla börjar plugga nu känns det som. Skoj. Det tråkiga är bara att böckerna är lagom dyra, och typiskt nog kollade jag inte min facebook i tid (vad skulle vi göra utan facebook?) precis som jag klickat på "bekräfta beställning" så ser jag att Andreas skrivit att han har böcker. Hmm.. hit happens, kan ju hoppas mina dyra böcker är bra för hela utbildningen och inte bara för de tre närmsta månaderna i alla fall.

På  måndag börjar skolan då, 9.15 med anatomi. Skoj, precis det jag läste i våras. Nu ska jag kirra VG:t där!
Well, Dags att klä på mig, Sandra kommer om en kvart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0