Nu har jag tagit sommarlov

Sista dagen på jobbet idag, det skulle firas med kräftskiva hos Emma, men istället fik det firas med massa godis en film och soffan då jag gick hem med feber. Satan.
FIck i mig en energidryck, lite dumt kanske. Kan jag inte somna än, fast jag skulle behöva sova och aldrig mer vakna.. Jag menar sova och sova ända till jag vaknar! ;)
Men snart så sjunker sockernivån och jag deckar på två röda. Vänta bara.
Maria ringde nyss med, det blev ett ganska långt intressant samtal. Alltid lika spännande på den fronten haha..
Good Luck säger jag, och jag ska hålla mig uppdaterad höhö.. ;)

Dags att ta tag i livet, det vill säga kolla vad folk har för sig.
Means... Facebook next! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0