Hälsoresa..?

Är i Borås nu, sen i måndags men.. Tenta i fysik A gjordes precis när jag kommit ungefär, gick väl som vanligt med det gyllene talet 17. Igår var det frisören och allmänt chill som stod på schemat med Johanna, Emelie och Jennie :)

Börjar dock fundera på om inte Moas mamma har rätt med det där att Borås skulle vara stället för en hälsoresa. I måndags dissade jag och Johanna (nästan) allt vad onyttigheter innebär. VI köpte grönsaker och dipp. Igår åts det sallad respektive chickennuggets till lunch, och sen var det fotbollsträning. Det var skoj, fast jag har ont :( Idag, rättare sagt preecis nu, åkte Emelie och Johanna iväg för att gymma. Jag skulle vart med, men valde fysikboken. Tenta klockan två.. Yeah! Nu vet ni ;)

Kommentarer
Postat av: J

Borås är allt som har med kärlek att göra ;)

2010-08-26 @ 22:05:14
Postat av: Anonym

hahaha <3

2010-08-26 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0