Halmstad -> Borås -> Halmstad

Som sagt tror jag att Halmstad firar min hemvistelse med Boråsväder dagen till ära, endast för att jag ska påminnas om hur bra det är här egentligen. EGENTLIGEN! För detta regn är inget vi EGENTLIGEN är vana vid här nere. Nej nej.. Det märks väl på tidningsrubrikerna, och löpsedlarna. Men, jag har fattat vinken nu, så nu kan det sluta regna, så jag kan fortsätta njuta av att befinna mig på de västkustka markerna. (Måste vara ett av de svåraste orden att uttala. västkustskt). Jaa, om ni inte har hajat så, är det ett år sedan flyttlaset drog upp till Klintegatan 17. Men, det är även två månader sedan flyttlasset drog därifrån, och om lite drygt en vecka kommer det att dra vidare till SKulpturplatsen. Jag som aldrig skulle flytta, och varje dag blir jag påmind om varför, det är så in i helvetes tråkigt att rensa och packa, men snart så!

Sen ska ju mitt lov även tillägnas omtentamensplugg, fysiktentor drar ju igång om sex dagar.
Grattis till MIIIIG!!

P.S. Jag kan inte inse detta, men jag är fortfarande sjukt sugen på att dra ett träningspass fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0