Fotboll..?

Igår gjorde jag min första fotbollsträning på huuuur länge som helst, känns det som. Märktes igår att vi kom ut på gräset sent i våras och att jag inte var så aktiv efter det. Aldrig fått kramp mer än i fötterna förut, igår fick jag i vaden. Knät har spökat hela veckan men under träningen kändes det riktigt bra, lungorna var dock alldeles för otränade nu. Men lite extra medicin och lite vatten sen var de bara att trötta ut mig igen så att jag kunde stanna pp och andas lite. Vid vägg/skottövningen fick jag agera back. Annika sa åt mig att försöka ta bollen, varpå Emma ropade att jag skulle släppa förbi så hon kunde få ta lite skott.. ;) tre-mot-tre-spelet gick också helt hyfsat bra. Lite träningar till och jag kan bli i god form. Om jag nu känner för det ivll säga ...

Bästa prestationen var dock när vi hade idiotstafett, bäst av tre. Jag undrade om de verkligen ville låta mig springa sist, första omgången, vanlig idiot, gick bra. Vi ledde stort när det var min tur. Andra omgången låg vi en och en halv person efter, tur jag är snabb. Tur jag har starka armar! För jag vann och en tredje omgång var inte lönsam! Vilken kontring !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0