you're what you own.

Om man till slut hamnar på 37 elever i en sal och 3 i den andra, då är det rätt tydligt vilken lärare studenterna tycker bäst om va? Jag blev inte förvirrad idag, bara ännu klokare! maha... Jag har inte fått min 4:a i Matte B, men det har jag nog kommit på hur man kanske kan lösa. Dock innebär det ett snack med han, dumme fan.
     Nu ska jag gå till banken och sedan till Bornet. Mina kanaler och mitt bredband är ur funktion, och så kan jag INTE ha det. Sen blir det att handla lite trasor och sånt, för imorgon ska jag visa min lägenhet. MÅSTE städa!! hehehe.. Ska inte göra samma tabbar som när jags jälv skulle se den för ett par månader sedan. Nepp, för jag är bäst!!

Hopp hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0