vaka över vattnet i Picassos park...

Okej, såhär ren har nog inte min lägenhet varit sedan jag flyttade in.
Jag har verkligen städat ORDENTLIGT. Jag brukar städa ordentligt, men ni ser väl alla skillnaden på ordentligt och ORDENTLIGT!? Japp, jag menar ju det!! Imorgon ska jag nämligen visa lägenheten. (Vilket jag höll på att fabbla bort igår. Inte alltid såhär bright jag inte). Hur som helst, jag har köket kvar att fixa men vågade inte gå på det innan jag lagat mat idag, för deå kommer de va lika stor katastrof som nu ändå så. Eller ja, rörigt är där. Sen att Cornelia ska bosätta sig här i helgen kommer ju innebära att jag städat förgäves ungefär, men jag gillar hennes skit ;) hahahaha.. Till och med putsat fönsterna! Tyckte det var lite kul nu när det är så bra väder hela tiden, så vrför inte passa på liksom!?

Medan jag städat har jag tänkt på Malin Sandin :( Jag saknar henne. Jag saknar våra roliga arbetstimmar ihop. Att tjäna typ en tusenlapp extra i månaden för att gå runt och skratta sådär sju timmar var liksom inte helt fel. Vi fick massor gjort, ja allt vi skulle faktiskt, bara det att vi fick det att vara kul att skrubba kinesbajsade toaletter och banankletade väggar. Grisiga handbollsspelare fick oss att skratta och Zigge Zopa, NattHa, Rutan och Betty m.fl. har gjort våra dagar till ett par riktigt bra. Fast bäst gjorde vi ju dem själva, tillsammans. <3
Skulle vilja städa i sommar... typ.


Nej, nu tänkte jag ta min velociped och ta mig till stan för att sola bort lite finnar och kruttorr hud. Yes, det är vad jag ska göra nu! (Även om mitt ansikte är jäääävligt solkysst redan!! ÄLSKA!).

killevippen!

Kommentarer
Postat av: maaaaalin

Åhhhhh, ÄLSKA!!! <3 <3 <3 Att städa på Örjans Vall tillsammans med dig är något som ligger högt! Förra sommaren var verkligen inte detsamma utan dig!! Våra skratt ekar fortfarande mellan väggarna i korridorerna! LOOOOOOVE!

Saknar dig min söta bananflicka! ;)

2010-04-14 @ 17:36:33
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: CORNELIA

HAHAHAHA jag ska fan hålle det skitrent när ja kommer bara för det :P hahahhaha a:*

2010-04-15 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0