please do not ask, I just shared some thoughts. Meaningless.

Borde verklig befunnit mig på fotbollsträningen nu, Emelie gör ju come back och allt.
Om hon nu orkar springa, eller hur var det?
       Hur som helst så har bara tanken på fotboll idag fått mig att må nästintill dåligt och med tanke på helgens seriepremiär kände jag att det var sjysstast att stå över ett pass, istället för att springa runt på Almenäs och vara helt opepp. Inte nog med det så har jag en, ursäkta uttrycket, rövig labbrapport att bli klar med till imorgon. Den är minst sagt som de rapporter vi gjort förut. Jag tackar gudarna ännu en gång för att jag har Anders Ekblom (heter han va?) som labblärare. Han är inte fullt så sträng och hans utstyrsel gör att man känner sig lite mer bekväm än man gör med de där kostymnissarna som tror de är något och som är helt emot att förklara en ska två gånger. Typ.

Dock ska jag ta mina apostlahästar och bege mig ut på en liten liten promenad nu är tanken. Lite luft behöver jag allt. Boka tvättid är första prio på vägen, kanske gå och köpa en glass? Det skulle vara gott.

Sen tänker jag för mycket ibland. Och jag undrar varför jag helt plötsligt får den där känslan av att skriva något sött, eller att bara skriva något alls. Bara något så enkelt som att "vi ses i sommar då", varenda gång jag ser bilden på dig. Som tur är så hindrar jag mig själv varje gång. Och för att hoppa från den ena till den andra.
Du var den enda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0