keep holding on when my breath's ticking like a bomb.

Jag behöver inte sluta med kolhydraterna, för byxorna passade och de var inte ens svåra att knäppa!
Lite besviken på fejkfickorna men, vad fan!! :)
Däremot så ska jag ta tag i mitt liv på lite större allvar. Lite lite till som ska bort nu :)
Träningen gick bra. Vi var sex stycken. Jag, Bengi, Emelie, Hanna, Pethra och Liri. Duktiga var vi, 30 längder, lite bubbelpool, bastu och sen ut på vattengympa med typ MASSA andra. Trångt var det, men väldigt skoj. Känns ju typ inte när man är i vattnet men nu såhär framåt läggdags känner jag att mina axlar fått jobba! UNDERBART!
Var sjukt sugen på en hamburgare när ja kom hem, men Cornelia tyckte ja skulle va nyttigare än så, så ja tog lite macka å yoggi.. Tur det kanske, mitt konto är inte heller så happy för tillfället så ja behöver nog spara mina sista slantar. En del ja vill göra för kommande pengar ju.

Just det, pratade med mamma innan, det är inte säkert jag behöver betala tillbaka vad jag lånat nu ens. Bara för jag läser på gymnasienivå!! DET GILLAR VI!!!!

Sen har det snöat idag. Det enda positiva var att det luktade SOMMARREGN när jag gick till träningen.
Lite kul också att se folks miner. När vi gick där i stan i strålande solsken och helt plötsligt föll det vita flingor på våra axlar. Skumt :)

Felix berättade att askan börjat sjunka ner över gatorna i Halmstad med, fattar inte. Världen ÄR verkligen liten. Jag minns när jag var yngre å det var sån ökenstorm i typ Sahara å bilarna blev rödtäckta av ökensand. Och nu blir bilarna gråa av vulkanaska från Island. Crazy stuff.

Well, klar med mitt fysikplugg för dagen (JA, jag pluggar faktiskt även om jag inte alltid nämner det!!)
Så läggdags kanske :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0