I want to get away, and I wanna flyyyy awayyy.

Det är tur att vi har Samir i fysik, för då förstår man lite trots komplicerade formler, japp.
När jag skulle gå ut från föreläsningen idag så var jag väldigt nära på att hälsa på mannen jag mötte i dörren, han log liksom sådär vänligt och jag tyckte jag kände igen honom så väl, men jag hann komma på att jag inte alls känner honom. Däremot att jag sett honom på tv, typ Grannfejden (eller Lyxfällan, men tror förstnämnda mest). Kan ju hända jag har helt fel, men det var den första jag tänkte på när jag insåg att det inte var någon jag kände. Och nej, inte Robert Aschberg utan hans kompanjon..

Sen var det till att räkna lite med Samir i en dryg timma till, sen var han klar med genomgången och jag tyckte inte att jag gjorde så mycket nytta vid bnänken mer för dagen, så jag gick och köpte ett GRÖNT kuvert och litesådär. Gick hem och diskade, plockade upp efter mig och sen däckade jag på soffan i nästan två timmar. Man ska inte somna med "Super Nanny" i bakgrunden insåg jag. Shit, jobbig ungjävel jag drömde om va!!

Tog tag i mitt liv igen och fick med mig Bengi på en promenad. När vi kom till City så gick vi in samtidigt som en snubbe och båda ba "ååh, de e han den kända. Men VARIFRÅN är han känd?" hahahah.. Well, Lovade köpa BT till Cornelia eftersom hon kom med på bild från gårdagens match! Cool bild! Passade på att köpa lite ingredienser till kvällsmaten, som blev äcklig. Vi gick inom (ja, man äger INOM) Emelie påvägen ner till stan med, men hon hade för mycket att göra så hon hänkade inte däremot. Lilla barnet! haha..

Nej Gud vad dryg blogg detta blev va!
Men innan jag avslutar vill jag bara efterlysa paparazzibilderna på mig och Linn från helgen. Skulle va spännande att se hur våra deep talks gjorde sig på bild ;)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh visste väl han hette william, ingen skulle ja fatta vem ja menade om ja skrev han :p



btw, tack för tidningen <3

2010-04-19 @ 23:08:52
Postat av: Anonym

hahaha.. okej då!! Men de skulle dem nog ;)



aa, lugnt du! hoppas du får din musik idag ^^ <3

2010-04-20 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0