försök ta er upp till vår nivå.

Jättebra helg har det varit!
Träningshelg, vilket innebar träning torsdagkväll, fredagkväll, lördagmorgon.
Match igår med, men den skippade jag..
Dagens träning blev däremot inställd och på grund av alla skavanker är det simhallen som gäller på tisdag, helt okej!! :)

Fredagsträningen var väl inte min bästa, mådde så dåligt så jag gick iväg och verkligen försökte spy. Lyckades inte, och blev inte heller bättre, så inte mycket tränat för mig där. Sen på hemvägen ringde jag till mina kära vänner i Halmstad som satt i en säng och shotade för stunden. Åh, ville vart med dem <3
Cornelia var i Borås å jag träffade henne lite mellan skola å träning. Hon flyttade in och sådär.
Sen lördagsträningen gick finfint!! Pausade kanske i max 2 minuter. Bra för att vara jag vill jag lova! :)
Sen drog vi till Galaxy och käkade, duktig som jag var valde jag kycklingsallad! När jag kom hem hade Cornelia kommit hem också så vi drog å handlade lite. Sen kom Elin och därefter åkte vi till Hestra och kollade på när Hannis lirade handboll. Hem och lagade GOD mat, vi är så duktiga. Gjorde lax i kantarellsås och pressad potatis. Vi är gormetkockarna, men de lätta är inget för oss däremot ;) Maten blev MUMSIG, sen gick vi ut i stormen, träffade Soph och Yo, för att sedan traska runt på en massa gator till vi slutligen hittade till Lisa där vi hade lagfest. Eller ska jag säga "lagfest". Jag och Cornelia skulle inte festa men, Linn tyckte jag var tråkig så jag fick ett glas av hennes "oboy". (Hanna skulle gillat den, mjölk, Minttu, Baileys och likör 43. God häxblandning faktiskt!) När folket gick till krogen gick vi hem och åt fruktsallad och glass! Sen var det sovtajm.

Idag tittade jag på när Cornelia diskade och lagade mat åt oss, och sen hade Halmia seriepremiär mot Byttorp här på Borås Arena, och självklart inledde de serien med en seger! 0-2 och 3p. rikare ;) hehe.. UNDERBART ju :)

Vad som mer var underbart var att Åsa inte ville ha sin baguette och skänkte den till mig, så nu slapp jag laga idag!! Mohahahaha...

Nu börjar 8 mile!
tjippevipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar helg vavava

2010-04-18 @ 23:19:51
Postat av: Anonym

mest mest mest :)

2010-04-19 @ 07:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0