Shoppat and so.

Idag har vart en skoj dag. Jag har nog gått så mycket sammanlagt att mina apostlahästar nästan bar mig till Halmstad, om jag bara gått åt rätt riktning vill säga. But hell no I'm trapped in Borååås.. hiehie.. Imorrn är det ju lab som gäller. Ser så fram emot titrering. Men vad jag ser mest fram emot äratt vi kommer få tillbaka vårlabrapport.. Jag lovar att vi har gjort fel Dennis.. Sorry but..

Jag har bränt min tumme idag. Hur man nu kan lyckas bränna den på sin plattång, men är man klantig och heter Rebecca utan både z och x så lyckas man väl med vad som älst.. typ knogen på tummen, om man kan beskriva det så, det gör ont. Och då en plattång är cirka 200¤ C varm, så aa.. Då får man en liten brännskada i form av en blåsa. Det låter otroligt men det är fucking sant! MOHAHA.. Och frazze tycker att HAN är en klant. (A) tyvärr blev han även vittne å vi hade precis diskuterat att det är klantigt att bränna sig på en plattång.. Å fult om man gör det i pannan, å pinsamt. men fan, mer oinsamt på tummen. faktiskt. å nu berättade jag det bara för att ni skulle få skratta MED mig och inte ÅT mig =)

Igår var jag helt out of bounds. Efter en liten rehab från mitt dåliga humör i förrgår så krävde jag telefonnummer till kramakuten och idag fick jag gensvar. Både från folk jag kände och folk jag inte kände oc folk som jag inte ens blivit presenterad för. Förränefteråt. Ska nog fortsätta så! HAHA.. Mys!

Hmm.. Detta blev ett mer onödigt inlägg än planerat. Går väl så när hjärncellerna inte riktigt drar åt samma håll. Utan den ena cellen tänkt ut en sak och sedan somnat, medan den andra cellen sovit och sen ska utföra den enas arbete. Utan någon som helst koll. Ja, ni fattar! ;) tweet tweet, tweet tweet.

Haha.. Så jävla moget, inte, av dig. Du kan ju höra av dig när du har lust eller nåt. Til then, I'm going to laugh. MOhahahahaha...

And yes, ni får ursäkta stavfel, grammatiska fel och diverse fel. Mitt tangentbord är cp, och som sagt, två celler har det inte lätt, och absolut inte lättare när de inte är vakna samtidigt. But who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0