Så kan det gå! =)

Ååh min superduper mysiga kemidugga är nu över. eller ja, den tov väl typ 20 minuter att genomföra, så den var klar vi 09.40, men ändå liksom. Och för er som känner er gamla/unga och precis som min mor inte riktigt vet vad en dugga är, så kan jag ju tala om att.. Det vet knappt inte jag heller. Men det är typ som ett litet miniprov och som i det här fallet var en chans att samla ihop enda upp till 2 p. extra till sluttentan sen. Alltså, det är inget duggregn eller liknande hehe :) Fördelen var att den här lilla duggan var typ exakt densamma som de två exemplena vi hade fått fast med lite andra molykyler och atomer bara. Precis som om ni bryr er... Jaja..

På lunchen tog jag bussen hem (jag var lite lat) och åt upp den mat som Johanna inte åt upp här igår, sen när jag skulle ta bussen tillbaka igen så hände det roligaste idag hahaha.. Egentligen helt stört läskigt men såg så kul ut. Tanten som stod före mig i kön skulle hoppa på och då stängs dörrarna, så där stod hon med en arm inne i bussen medan resten av denna lilla människa stod utanför bussen och hon blev ju helt rädd medan jag typ stod och bet mig i läppen för att inte skratta... I am an evil person (6) (A) hihi.. Men liksom tänk er själva, de som satt på bussen ba såg en arm flaxa därinne helt utan ägare HaHaHaHaHa.. 8-)

Så var det med den saken. Sen hade jag matte. Jättekul. Verkligen. som jag sa till Cornelia, jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli typ 14, för då vet jag att hon antagligen har slutat och då får jag lite sms som underhåller mig resten av de 75 minuter jag brukar befinna mig där :D Förresten, det går en kändis på samma skola som jag ;) Och han är faktiskt lite charmigare IRL än på film! 
Efter matten kom docknästa chock. Jag cyklade ju till skolan i morse, så när jag skulle låsa upp cykeln så bara märkte jag att jag inte ens hade låst den, tacka gudarna för att Borås invånare var vänliga denna tisdag, och förstod min inre stress och senilitet såpass att de lät den stå kvar. TACK TACK och åter TACK! Det värmde! =)

Nu ska jag nog sluta tråka ut er.
snart är det träning och jag tänkte ju faktiskt vara såpass social att jag skulle säga hej där nere åtminstone. Men ska kanske duscha först.. Eller.. Äh, aa.. Vi får se!
Men stick nu!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0