LEVNADSTECKEN!

hallå hallå hallå! hej hej hej!
jo jag lever faktiskt, dra på trissor va!
Internet kom idag som ett brev på posten. ALLVARLIGT talat! ;) haha..
Livet i Borås är bra! Tränar fotboll med ett helt roligt gäng!
Pluggar just nu matte b och kemi a, skåpmat så det är rätt lätt. Till och från!
Saknar väl Maria Klippel emellanåt kanske! ;) haha..
Lägenheten har jag kommit i ordning i aboslut. Fixade dammsugaren igår med, så nu kan ni, om ni vill hälsa på, komma till en REN lägenhet med. Tvättat har jaggjort, haha efter lite smärre missöden så gick ävendet bra. Om inte annat så fick lägenheten en fräsch doft!

Besök har jag hunnit ha, dock fick de komma till en dirty apartment mohaha.
<3

Till helgen bär det av mot Halmstad igen. Det ska bli skönt! krama lite folk! :$
och så bara, saknar jag ju dig, eller mig. eller du eller jag. jag menar vi oss va! Igår Idag Imorgon!

Innan jag avrundar detta inlägg vill jag dock tillägna några rader till Johanna Thell! =)
För att jag vill att du ska veta att jag är tacksam för att du fixar så jag kan handla utan att behöva gå typ maratonsträckor för några kassar. För att du sällskapar mig lite och för att du ser till att jag tränar och har något att göra med mera! Tack! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

GILLA!

2009-09-08 @ 11:36:26
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

igår idag imorgon <3

2009-09-08 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0