It's like building a house.

Idag känner jag att jag trots mitt sena uppvaknande ur en härlig dvala, varit mycket effektiv.
- Jag har städat HEEELA lägenheten. Vilket är en bragd i sig, då den är så enormt stor!
- Jag dammade alla skrymslen och vrår (nästan) och dammsög. Bäddade till och med sängen och lade i ordning allting jättefint i soffan! =)
- Sedan kände jag att jag var tvungen att äta något lite mer stabilt än två mackor, så det blev lite gröt också. Visserligen råkade jag bränna den lite men det gjorde bara att den fick en liten bismak av pannkaka nästan, så oätligt var det i alla fall inte! =)
- Medan jag käkade betalade jag även såna där underbart härliga räkningar såsom telefon, el och bredband. Väldigt tillfredsställande måste jag säga! Huuuuh..
- Därefter gick jag ner till Kvantum och handlade lite nödvändigheter OCH onödvändigheter. (New word). Påvägen dit passade jag även på att kolla upp om det fanns någon tvättid imorgon, men det fanns det tyvärr inte.
- Såklart har jag duschat med men ja! ;)
- När jag kom hem från Knalleland så började jag även firra en adressändring, men den kunde jag inte genomföra eftersom jag varken fått StudentID, Mecenat- eller CSNkortet ännu. Well well, tanken som räknas!

Så att det är min dag det. Vilket inte är sååå himla illa pinkat med tanke på att klockan bara är 16.31 och det innebär att jag varit uppe i 5 timmar! ;)

Igår fick jag en släng av humörsvängningar utav den negativa sorten men jag är på bättringsvägen idag. Och telefonsamtalet påväg till Knalle innan var väl grädden på moset. som alltid =)

För övrigt tycker jag det är illa att de inte kan fortsätta renoverandet/underhållandet när jag är ledig. Är alla lediga på onsdagar eller? Illa. Jag såg ju fram emot lite skottkärrerace med Byggare Bob with friends utanför. Men icke! ;P hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0