its always the same. not.

Vissa stunder undrar jag hur jag kunde komma undan såpass bra som jag gjorde på gymnasiet.
Eller neej, vissa stunder, typ som nu, undrar jag snarare hur jag kan vara så fruktansvärt trög.
Vad tänkte jag liksom med? hahaha jag bara skrattar åt mig själv. Vilken tabbe.
Har jag tur så får jag poäng på mina chanssvar.
För jag vet ju faktiskt inte ännu hur min tenta gick, exakt, eftersom jag struntade i att ta emot resultatet,
i syfte att inte förstöra hela min helg. Nej så nu ska jag ta med mig min Kemibok och läsa på tåget hem.
Hem till Halmstad, med reservation för en snabbvisit to LA holm.. =)
NIIIICE!
Thumbs up!
Det är helg!

WIHOOOO!!

Hoppla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0