Air.

Jag har dött och ska snart begrava mig under min filt framför min tv.
Tröstätit ar jag gjort. Det funkar inte.
Att springa runt och leka tandpetstomte ikväll kommer inte hjälpa.
Så nu ska jag och min fula nuna gå och sucka ikapp. (min nuna suckar i g-moll och jag i c-dur, typ).
Jag sparar krafterna till de lite mer rejäla bollarna i läder. De tål lite mer, och förhoppningsvis är mitt psyke lite mer stabilt och jag slipper gå runt med en svart aura och vara den mest asociala brud som hela Borås någonsin har skådat. Imorrn ska alla aggressioner, sparkas in innanför lädret på en gul jävla boll (jämförbart med hur man slår in pannbenet på en idiot för att försöka ge dumstackaren lite vett) sen ska jag skicka den i mål å där ska skiten stanna medan bollen kommer ut tom igen (men till skillnad från när man slår in pannbenet på en idiot så ska jag lyckas, UTAN att inse att de e jag som är den dumme!). Och jag, jag är då också tom, bortsett från allt bra! Visst låter det kanon? Det tycker jag med! That's it. Schlafen so gut.. Oder etwas..

Jo. Förresten.
MaB och en viss LR sucks!




Fast.. Det finns ju vissa som tillfredsställt mitt sinne nu. Det tackar vi för åtminstone.
=) (titta till oc med en glad gubbe. Frontpaths in very good swenglish).

Det finns nåt mer som gjorde mig lite glad idag. Mina foton jag skickade till framkallning hade kommit!! Så, vi kör en glad gubbe till på det! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad aggressiv man kan vara :P haha..

2009-09-21 @ 22:10:48
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåligt humör. inte top notch.

2009-09-21 @ 22:28:09
Postat av: Kallis

Jag vill bara påstå att gula bollar är LIVSFARLIGA och ONDA! Bara golvar en hela tiden =(

2009-09-24 @ 17:33:06
Postat av: Anonym

oh Kallis.. Men jag ska säga dig att.. eller jo.. dem gula bollarna har ju faktiskt golvat (gräsat?) mig med.. ;)

2009-09-24 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0