Work Out.

Tänkte att vi skulle köra ett lite muntrare inlägg också. Efter regn kommer solsken som det så fint heter! :)

Idag tog jag mig äntligen till gymmet. *Duktigt* haha.. Medan jag satt där på cykeln och började svettas som en gris kom alla mina planer upp i tanken. Crossträna imorgon, crossträna och cykla på torsdagmorgon innan jag drar hemåt och packar för att sedan gå och skriva tenta, kanske köra ett pass när jag ändå är hemma i Halmstad i helgen o.s.v. Jag planerade massor, vid det här laget hade jag gett mig på dagens crossträning och insåg att jag svettades mer än de som kom dit före mig (och som även gick därifrån efter mig).Vältränad är jag! ;) Hur som helst då slog det mig, varför jag inte ska ha gymkort. För att precis som förra gången (snart tre år sen) så tycker jag att det är helt sjukt kul att gymma, för kul, och det får absolut inte bli som sist. Jag tränar till jag blir övertränad. Tack och lov att jag pallrade mig bort till Onyx två veckor efter jag fick kortet och tack och lov att det bara varar i tre veckor till. Även om tankarna går "Borde jag köpa ett årskort?" för att det vore så himla gött att ha. We'll we'll see. Men jag måste verkligen passa mig i så fall! :)
Hur som haver så är min kropp sådär härligt mör nu, inte för mycket och inte för lite, den känns renad. Som när man tränar fotboll första gången efter ett långt uppehåll. Eller som när man tränade fotboll första gången och kom hem och kände sig så himla ren. Yeah! 2 mil på cykel och 5 kilometer cross. Några kalorier, massa muskler, det är grejer det. ME LIKE!

Förutom mitt uppryckande angående träning så är min sista energidryck som jag ägde slut, vilket betyder att det är slut med drickandet av denna dryck för min del nu. Cornelia har en kvar, men sen är hon också med i tävlingen. Se vem som klarar längst, och eftersom jag inte ens blev sugen på det när jag gick förbi hyllan typ fem gånger på City innan, så känns det som jag kommer gå vinnande ur tävlingen! ;) haha.. Blodigt allvar detta. Men, om jag ska fortsätta köpa såndär grej jag köpte idag, istället, då kommer jag inte tjäna något på att jag slutar, förutom att kroppen mår bättre av det. Men nu är jag ju ekonomisk också. Alltså borde jag försöka sluta med godiset med, så jag ska äta upp allt jag har hemma sen är det dags att dra ner på det också (sluta kommer inte funka but you get the point). Jag säger till! ;) hahaha.. 

Så, Cornelia, må bästa kvinna vinna! 
Vi har ju tur som liksom är en men ändå. Må bästa halva vinna då! 

Watch Out. Beach '10 and forever!

(förresten, Onyx är tydligen samarbetspartners med Forum i Halmstad. Någon som kan tala om för mig vilket gym det är? HAHA.. (A)

Form.. Jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0