Promise me.

För alla er som inte trodde mig innan, så JO det har snöat idag. Det till och med vräkte ner små vita äckliga flingor ett tag. Men sedan uppörde det tack och lov, hur som helst är jag glad att jag snart kommer att få ha mina vinterjackor på plats här i Borås.
BRR*

Jag borde väl egentligen plugga kemi nu. 4-timmarstenta på måndag är det som gäller. Vilket innebär tenta på allt vi gått igenom, alltså hela boken, ja precis HELA KURSEN!
Men, mattetentan och plugget innan dess som jag och Philip klarade bäst, tog musten ur mig. Jag klarade tentan och är värd att vila en kväll. (Okej jag vilar typ varje kväll med tanke på min kassa framförhållning vad gäller studieeffektiviteten but still). Så därför tänkte jag att jag kanske skulle ta och diska, för det behövs verkligen. Sen äta. Kanske. Om jag har lust. Ja, jag vet. Rebecca vill alltid äta, men Rebecca är inte den riktiga Rebecca för tillfället. Jag säger till när hon kommer tillbaka. Just keep in touch.

Imorrn är det laundryday, även time för lite städning. Och PLUGG!
På torsdag ska jag dejta min kusin! haha.. Wei!
På fredag, då är det fredag. Och då kommer CORNELIA! och Gosh vad jag längtar! <3

... I will be fine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e ful o du e kul... buöhheheue, du är så duktig beccuuusss :D

2009-10-13 @ 23:44:57
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet Moa, jag vet!! ;)

2009-10-14 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0