Nej jag är inte knäpp. Bara alldeles, alldeles underbar.

På bussen från stan till Andersberg (Halmstads Rosengård, Halmstads Hässle, Halmstads Bergsjön.. You name it). Så hade jag en väldigt liten men ack så full med passagerare. I fönstret satt han. En fluga. Jag lovar han måste vart FULL! Alltså, han kunde inte flyga och använde sin sån där tunga som krycka/käpp typ. HAHAHA.. Så söt. Ernst! Ernst fick även stå ut med lite papparazzis ala Rebook. Så har ni tur får ni se honom en vacker dag. Hängande på min vägg, eller bara här! ;) <3

Påtal om full så ska jag med bli det nu snart. Eheee.. (A)
Eller nåt, party är det i alla fall! Kanske ja måste använda min tunga som extra käpp för att komma hem till A-berg sen!? Who knows, who knows.. Å nä jag menar inte genom att ragga med mig någon snarare att jag kryper och slickar trottoar. =) Anderbserg är btw, som jag berättade för Linda innan, en blandning av sött och salt. Och jag är det söta. Giftig men oemotståndligt god! MOHAHA..

Som sagt, nej jag är inte knäpp. Bara alldeles, alldeles underbar.

Och nu börjar jag få lite tajt om tid. Så tjing tjong! (Purjolök!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0