Jag orkar inte komma på någon rubril, och jag orkar inte formatera texten.

Känner mig mycket duktig idag. Trots att jag inte gick upp förrän 11 så har jag hunnit tvätta 5 tvättar, och tumla två omgångar. Jag har städat lägenheten, NOGGRANT!, diskat, lagat pannkakor till frukost - dessa blev dock inte så lyckade, jag hade inga ägg så letade upp ett recept på äggfria men då glömde jag istället bort bakpulvret, men det gick att äta ändå - sedan gick jag ner till Knalle medan sista tvätten fick hänga i torkskåpet de sista timmarna. Köpte lite ljus och sånt, så nu är det ännu mer hemtrevligt här. Tre doftljus, vanilj, laktrist (dessa två för att matcha med resten bara) och ett Funky Banana. Mjo, jag kanske är lite bananflicka fortfarande trots allt. Malin förstår! Jannica med, om hon skulle läsa. MOT ALL FÖRMODAN! haha..
Hade tänkt inviga mitt gymkort idag med. Men har inte druckit så bra så har fått en sprängande huvudvärk, shame on me, så ska istället fixa lite gott käk. Pasta! Sen ska jag väl slappa och kolla Grey's. Det är väl Grey's idag? Fotbollen kan väl inte gå på 5an igen!? :O

Imorrn är det då lunch med kussen som sagt. Ska även se om jag inte kan få med mig honom till Rusta. Om han ändå har bil så kan vi ju lika gärna fixa lite stuff som kräver en sådan. Saker som jag inte tänkt på att jag faktiskt behöver. Oj, vad jag helt plötsligt lägger pengarna på cozy-things istället för kläderna nu då! Bra kanske. Who knows!

Btw, snart höjs studiemedlet! Och jag ligger numera bra till med tentorna! WOOH!
Ska nog plugga lite kemi nu. Medan vattnet ska koka upp! =)

Hopp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0