I do not allow you to fall in love with me..

Du kanske tror att jag fyllt upp en kopp åt dig.
En kopp åt mig.
En kopp åt oss.
Jag vet mycket väl att det kan hända att det verkat så.
Fikapaus. Shopping. Fotboll. Meningslöst/fullt snack.
Men det är något som fattas.
Det är som att dricka te utan att ha stoppat i tepåsen.
Som att dricka kaffe utan att ha hällt i vatten.
Som att äta glass som inte är kall.
Som att dricka Red Bull utan koffein.
Listan kan göras lång.
Förlåt, men jag hällde upp en kopp choklad. Men jag glömde chokladen.

Din kopp må ha varit fylld, jag är ledsen att jag råkade spilla ut min.
Eller att jag aldrig ens fyllde den.

Det är klart att det är äkta, men jag skippade vissa ingredienser och hoppades på att du gjorde det med.
Vi kan ju alltid ta ett glas cola.

Kommentarer
Postat av: frazze

dricker inte cola längre;)xD

2009-10-09 @ 15:43:03
Postat av: Anonym

hehe.. :$

2009-10-10 @ 11:51:08
Postat av: Lars

Varför glömde du chokladen?

2011-08-28 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0