Helgen v. 42

Helgen var helt bäst!! :) Matchen igår slutade tyvärr med 1-0 till Dalsjöfors, men jag fick ju träffa Corny, Natta och Stefan i alla fall. Så det var ju bra för mig! :) Sen blev det lite Knalle med C, sen var vi hos Hanna och jag spelade fotboll med Espen. Cornelia blev liksom utvisad, hon spelade för fult. ;) Efter vi hade vart där ett tag så åkte vi till Malin och Frida och åt och kollade film. Sen skulle vi hem och sova. Men det slutade med att vi kollade klart på Imagine, me and you och började titta på Twilight. Sen somnade Cornelia.

Idag sov vi ut, på begäran, sedan film. Twilight. Sen höjdpunkten va. HAHA.. Jag färgade Cornelias hår. Eftersom min dusch fortfarande är låst, så gick vi ner till 15 efter tiden var slut. Men, för första gången ever, så var den duschen OCKSÅ låst. När vi kom tillbaka hit, så hörde vi att det gick någon i trappan, och där stod Cornelia i handduk, behå, shorts, strumpor och skor och en prinskorv i håret (typ) och jag har aldrig skrattat så mycket. Eller jo men aa.. HAHAHAHAHA.. Hur som helst så började det bli rätt akut med att skölja ur färgen, så ja, man tager vad man haver. Vi slängde bort all disk och hon fick duscha i vasken i köket HAHAHA.. Så himla kul! :D
Sen kollade vi Harry Potter och åt kyckling =) Efter lite stress (som hon skyller på mig, men det var hennes fel) så missade vi en buss och sen fick vi raska bort till stationen när vi väl var i stan. Jag ville så bara hoppa på tåget med henne.. Jag saknar Halmstad. Nu vill jag hem.. :(

Men nu, ska jag inte hem. För nu ska jag ägna dem, minst 4, kommande timmarna åt kemin. Sen upp i tid imorgon för att plugga ytterligare. Sen hoppas att en dusch är öppen typ. Sen blir det tenta i 4 timmar. Åh jag älskar den här panikångestfyllda känslan. Jag vill bara gråta just nu.
Men jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: frugan <3

Wifey, har du inte tagit tag i att kontakta hyresvärden så duschen inte är låst???

Smart-head ;)

När är du i Halmstad next? Miss yoooou! <3

2009-10-18 @ 23:20:34
URL: http://hannuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag VET att du kommer klara det! <3

2009-10-18 @ 23:52:43
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0