hehehe

Lång dag som fan idag. Fysik i 4 timmar, matte C i 4. Eller ja, 3 för mig sen orkade jag inte mer.
Slingade mitt hår lite blont igår, det blev bra, men idag syntes det knapp, så jag la i resten av färgen lite sådär slarvigt i håret. Mitt hår ÄR verkligen blonderingsvänligt. 10, max 15 minuter och jag ser ut som en polack. Skulle inte gjort mer känner jag. Så nu är det snart innebandyträning och sen blir det minsann Kvantum och bränna 90 egentligen onödiga kronor för att kunna visa mig igen. Fan, och färgen e slut, annars hade jag ju kunnat göra slingor imorrn igen. Ordentligt alltså. Well well..

Sen fick jag ett samtal av min bästa, och det förgyllde min dag så himla mycket!
Gaah, Jag älskar Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0